Tablice reklamowe w Łodzi to możliwość skutecznej reklamy i promocji Twojej marki. Wszystko za sprawą dużych możliwości, jakie daje nam reklama w dużym mieście. Podpowiadamy czym są tablice reklamowe i jakie zalety niesie za sobą ten rodzaj promocji firmy.
Udana promocja i marketing to w dzisiejszych czasach absolutna podstawa dobrze prosperującego biznesu. Właśnie dlatego warto podejmować współpracę ze sprawdzonymi agencjami reklamowymi, i korzystać z opcji wynajmu różnych nośników reklamowych. Tablice reklamowe w Łodzi to jedna z takich właśnie, niezwykle skutecznych sposobów udanej promocji marki.
Co to są tablice reklamowe? Rodzaje tablic reklamowych
Tablice reklamowe to jest rodzaj reklamy zewnętrznej, która oferuje skuteczną promocję Twojej marki. Pod hasłem tablice reklamowe kryją się przede wszystkim bilboardy oraz vinyboardy. Tablice reklamowe, czyli dedykowane powierzchnie reklamowe umieszczone w miastach i przy ruchliwych drogach ściągają zainteresowanie przechodniów oraz poruszających się na drodze kierowców, dzięki czemu nasza reklama dociera do dużej liczby odbiorców, a tym samym, przekłada się na liczbę potencjalnych klientów.
Jak wiadomo, bilboardy to tradycyjna, popularna i jedna z najskuteczniejszych form reklamy outdoorowej. Lokalizacja, stała ekspozycja oraz przyciągający wzrok komunikat sprawiają, że reklama na bilboardzie jest tak efektywna. Duże, dobrze oświetlone tablice na budynkach lub dedykowanych konstrukcjach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu to bezapelacyjnie sprawdzony przepis na sukces Twojej marki.
Vinylboardy to z kolei nieco mniejszy od klasycznych bilboardów rodzaj tablicy reklamowej. Najczęściej umieszcza się go w mniejszych miastach lub miejscach, gdzie montaż tradycyjnego bilboardu jest niemożliwy.
Ile kosztuje tablica reklamowa?
Koszt wynajmu bilboardu jest uzależniony od powierzchni reklamy. I tak, wynajem bilboardu o powierzchni 12m2 w Łodzi to 590 zł – 1190 zł za miesiąc, natomiast przy powierzchni 18m2 1200 zł – 3990 zł za miesiąc.
Vinylboardy możemy wynająć nieco taniej z uwagi na mniejsze wymiary tablicy reklamowej. Koszt wynajmu vinylboardu to przeciętnie 600-800 zł za miesiąc.
ZnajdzReklame.pl – oferta marki
Jeśli chciałbyś zareklamować swoją markę w odpowiedni sposób właśnie za pomocą tablic reklamowych (ale także innych form promocji), warto firmę taką jak ZnajdzReklame.pl, która oferuje ponad 30.000 powierzchni reklamowych w aż 500 miastach całej Polski.
Korzystając usług firmy możemy nie tylko zareklamować swoją markę wykorzystując tablice reklamowe ale również citylighty, reklamy wielkoformatowe, a także przeprowadzić profesjonalne kampanie smsowe czy internetowe. Specjaliści ze ZnajdzReklame.pl już w kilkanaście minut darmowo wycenią koszty interesującej Cię reklamy – to duży plus!
W ZnajdzReklame.pl możesz liczyć na pomoc od początku do końca kampanii, w tym także na etapie raportowania. W praktyce oznacza to, że po zakończonej kampanii otrzymasz pełen raport z przeprowadzonych działań, dzięki czemu będziesz mógł samodzielnie ocenić jej skuteczność. Na stronie internetowej firmy możemy także skorzystać z opcji darmowej wyceny interesującej nas reklamy – możemy więc bez problemu oszacować czy stać nas na konkretną kampanię promocyjną naszej marki.
Tablice reklamowe w Łodzi
Łódź to miasto, które znajduje się w centralnej Polsce. Jest więc nie tylko celem wielu podróżujących, ale także miejscem przejazdu, niezależnie od celu dalszej podróży. Właśnie dlatego inwestycja w tablice reklamowe w Łodzi – mowa zarówno o centrum, jak i drogach szybkiego ruchu – to strzał w dziesiątkę w kwestii możliwości pozyskania nowych klientów.
Umieszczenie reklamy w tak dużym mieście pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców, i nie chodzi tu tylko o mieszkańców miasta czy okolic. Ponadto, duża reklama w dużym mieście takim jak Łódź to jasny komunikat dla konkurencji – “halo, my też tu jesteśmy!”. Taka reklama stanowi dobry krok w stronę umocnienia swojej pozycji na rynku i wspierania zdrowej konkurencji.
Reklamy na billboardzie czy vinylboardzie to także reklama, której nikt nie zdejmie ani nie zablokuje, co dzieje się w przypadku np. reklamy w TV czy w sieci. Ponadto, aż 55% przechodniów zwróci bilboard swoją uwagę, dlatego promocja marki będzie skuteczna. Wszystko za sprawą rozmiaru, dobrej ekspozycji oraz oświetlenia bilboardu.
Warto także zaznaczyć, że dobrze zaplanowany i zaprojektowany bilboard to aż 80% szans na zapamiętanie Twojej reklamy. Wzrasta wówczas rozpoznawalność marki, a także liczba potencjalnych klientów – same plusy!